טיפים לניהול עסק

טיפים לניהול עסק

אתם שוקלים לפתוח עסק? רוצים לשפר את העסק הקיים שלכם? החלטנו לרכז עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את העסק בצורה יעילה יותר.

עסקים רבים נפתחים בכל תחום, לקוחות רבים מגיעים מתוך העיר ומחוץ לעיר ולכן, ניהול יעיל של העסק חשוב מאד ויכול לשפר את העסק, להגביר מכירות ולהביא עוד לקוחות המעוניינים לבצע רכישות או פניות לעסק.

טיפים שיעזרו בניהול העסק

  1. היעזרו במערכת ניהול
    היום קיימות מערכות ניהול מתקדמות היכולות לעזור לכל סוג של עסק, בין אם מדובר על עסק גדול או עסק קטן. מערכות ניהול עסק יכולות לעזור בשלל פעולות החל מניהול לקוחות, אפשריות דיגיטליות, ניהול עובדים, שעון נוכחות, ניהול פניו דרך האינטרנט ועוד.
    מערכות ניהול עסקים וניהול לקוחות תורמות באופן ישיר להגברת המכירות והפניות המגיעות לעסק ממקורות שונים.
  2. הכירו את הלקוחות
    היכרות עם "פרופיל" הלקוחות שלכם יכולה לעזור בצורה משמעותית. היכרות אישי עם הלקוחות או היכרות עם סוג הקהל שמגיע לעסק יכולה לעזור לכם לכוון מוצרים חדשים, להזמין סחורה בצורה נכונה יותר ונותנת יחס אישי ללקוחות.
    חשוב לזכור, ההיכרות עם הלקוחות צריכה להיות גם אישית וגם מקצועית.
  3. הקשיבו לעובדים שלכם
    הרבה מעסיקים לא שמים לב לסעיף הזה אבל הקשה לעובדים שלכם יכולה ללמד אתכם על העסק הרבה ואפילו לא פעם תופתעו לגלות דברים חדשים. לא מדובר על רכילות בין עובדים אלא הקשה למה שהעובדים עומרים אולי מדובר על חוסרים, אולי מדובר על לקוח פוטנציאלי, אולי מדבר על מקרה לא נעים ועוד.
    בעזרת הקשבה לעובדים תוכלו לשפר את העסק ולהעלות את הפרודוקטיביות של העובדים.
  4. הבליטו את היתרונות של העסק
    לכל עסק יש יתרונות. אתם בעל העסק יודעים הכי טוב מה היתרונות של העסק, מה מייחד את העסק שלכם על פני אחרים. קחו את אותם יתרונות והבליטו אותם באזורים שונים בעסק – תלו שלט גדול בכניסה עם החוזקות שלכם, העלו מודעה באתר עם היתרונות שלכם, פרסמו קמפיים המראה את הייחודיות שלכם והשתמשו בצדדים החזקים שלכם ככלי לפנות אל לקוחות.

תוכנות לניהול עסק

 

שם התוכנה קטגוריה מאפיינים עיקריים יתרונות
פיקס דיגיטל ניהול עסק כולל ניהול משימות, ניהול לקוחות, חשבונאות, אינטגרציה עם מערכות נוספות, דיווחים מותאמים אישית פשטות בהגדרה ובשימוש, פתרונות מותאמים אישית לעסקים בישראל, ממשק משתמש ידידותי
QuickBooks ניהול פיננסי ניהול חשבוניות, הוצאות, שכר, דוחות כספיים ניהול חשבונאות פשוט, התאמה לעסקים קטנים, דו"חות מותאמים אישית
Trello ניהול פרויקטים לוחות עבודה, משימות, שיתוף פעולה, ניהול זמן ממשק ידידותי, ניהול פרויקטים קל ויזואלי
Monday.com ניהול פרויקטים וצוותים ניהול משימות, מעקב אחר פרויקטים, שיתוף פעולה, אוטומציה מותאם לצוותים גדולים, אינטגרציה עם כלים אחרים
Slack תקשורת צוותית הודעות מיידיות, שיחות וידאו, שיתוף קבצים, אינטגרציה עם כלים אחרים ניהול תקשורת פנימית בצורה נוחה ויעילה
Xero ניהול פיננסי ניהול חשבוניות, תשלומים, דוחות פיננסיים, ניהול חשבונות בנק פשטות בשימוש, דו"חות מותאמים אישית, תמיכה בעסקים בינוניים
Asana ניהול פרויקטים ניהול משימות, תיאום צוותים, מעקב אחר התקדמות, צ'קליסטים מתאים לעסקים קטנים ובינוניים, אינטגרציה עם כלים נוספים
HubSpot CRM ושיווק דיגיטלי אוטומציה שיווקית, ניהול לידים, ניתוח נתונים, אינטגרציה עם מערכות אחרות כלים שיווקיים, יצירת קשרים עם לקוחות, ניתוח נתונים מתקדם

פיקס דיגיטל מציעה פתרונות מותאמים אישית לעסקים בישראל וממוקדת בניהול קשרי לקוחות, משימות וחשבונאות בצורה פשוטה ויעילה.

 

נגישות